ضد تو ضد من (ضد دختر و پسر)

هر چی بخوای داریم بیاااااااااا!!!

همه چی ی ی ی ییی ییییییز

ضد تو ضد من (ضد دختر و پسر)


از یه دختر می‌پرسن: چرا شما به پسرا میگین BF؟

میگه: آخه مخفف کلمات: بدبخت فلک زده است!

مرد به خدا می گه: چرا زن رو زیبا آفریدی ؟


خدا می گه: واسه اینکه تو دوستش داشته باشی

دوباره می پرسه پس چرا ناقص العقله ؟

 

خدا هم درجواب میگه:

واسه این که تورو دوست داشته باشه !!!

 

یکی دخترا قشنگ راه میرن یکی تنسی تاکسی 2

 

یکی موهای دخترا قشنگه یکی آنشرلی

یکی دخترا خوشگلند یکی پلنگ صورتی

یکی دخترا زبلند یکی ملوان زبل

یکی دخترا قد بلندن یکی خاله ریزه

 

به نام خدایی که اشک را افرید تا دختران عقده ای نشوند
 


دخترو پسرهاي امروزي

 

Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/

 

Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/

 

Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/

Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/

Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/

اوه اين يکي اشتباه شد اينا گوسفنداي امروزين

 


چرا روان درمانی مردها کمتر از زنها طول میکشه؟


معمولا” باید در روان درمانی به دوران کودکی بازگشت

و مردها همیشه در همون دوران به سر می برند

 

 

 

زن به شوهرش میگه : تو هندوستان

یک زن رو به قیمت یک گوسفند فروختند..

به نظر تو این بی انصافی نیست؟؟؟

شوهره میگه : نه اگه زن خوبی باشه می ارزه...

زنها دو وقت گریه می کنن: وقتی فریب می خورن ،

وقتی می خوان فریب بدن.

 

لطفا به این سوالات پاسخ دهید:

چرا خدا مردها را آفرید؟


1. هدف خاصی نبود


2. گِل اضافه مونده بود


3. نسخه آزمایشی بود


4. اصلا کار خدا نبود 

 

اگه خدا مردها را نمی آفرید چی می آفرید؟


1.چیز خاصی نمی آفرید


2.پیراشکی


3.خروس دریایی


4.فضای خالی 

اگر جمعیت مردها منقرض شود چه می شود؟


1.مگه قراره اتفاقی بیافته


2.خارشتر کویر لوت که آفت نداره


3.اکوسیستم به شرایط بدون انگل برمی گردد


4.یه هیولا کمتر دنیا قشنگتر 

 

 

 

دختر:موجودی است که:

 

وقتی تعجب میکند میگوید واااااااااا!!

 

وقتی خوشحال است میگوید بمیری الهییییییی!!

 

وقتی غمگین است آه میکشد

 

وقتی میترسد جیییییییغ بنفش میکشد

 

وقتی بدش می آید میگوید ویشششش .

 

وقتی خوشش می آید میگوید ووییییی.

 

همه عناصر ذکور گیتی در عشق او واله و سرگردانند .

تاریخ تولد و شماره کفش با جناق

پسر عمه ی دختر خاله ی داماد همسایه ی پوریا پور سرخ را میداند !

 

از سوسک اصولا نمیترسد بلکه چندشش میشود!!!
 

.....................

 

خببببببب خواهران و برادران عزیز

 

میدونم که بعد از این پست دخلم اومده

 

ولیییییی من همتون و دوست دارم

 

اینا همش جنبه ی طنز داشت

 

امیدوارم دور همی حالشوووو برده باشید

 

خیلیییییییی گلید

 

نظرم که .... دسته گلت درد نکنه


نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت18:33---19 تير 1391
kheeeeeeeeeeeeeily khob bod jiiiigar

zahra
ساعت18:32---19 تير 1391
kheeeeeeeeeeeeeily khob bod jiiiigar

علی
ساعت12:36---2 فروردين 1391
خاک تو سر عقده ایت!!

گمنام
ساعت17:19---18 آذر 1390
من
که دل
در گــِــــــــروِ
یک نگاه داشــــــــــــــــــــــتم
این گونــــــــــــــــه
آواره ام
وای به حالِ
تـــــــــــو
که اسیرِ
هزاران چشــــــــــــــــــــــمِ بیگانه ای


علی
ساعت17:41---6 آذر 1390
سلامممممممم ابجی مرضیه....
دلم برات (.)شده بود


شاهین
ساعت15:21---6 آذر 1390
سلام آجی دیگه کم کم دارم غیرتی میشم هـــــــــا!هرکی میاد اول این عروس خانوم مارو یه بوس میکنه!یعنی چی آخه؟پس من چی؟

آراااام
ساعت1:20---6 آذر 1390
سلااااام مرضیه جان مرسیییپاسخ:فداتتتتتتتتتتت

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت23:13---5 آذر 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااام
اره اجی
دخل ارمینو اوردی
بیچاره دیگه نمیخونه
راستی اجی جونم
اره همونجاس
میسی که خوشت میاد


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت20:27---5 آذر 1390
اجییییییییییییییییییییی
بدووووووووووووووو
اپیدممممممممممممم
نظرتم راجع به برنامه ای که دارم بگووووووووو


sepideh
ساعت20:00---5 آذر 1390
سلاااااااام.بدو بیا آپیدم توووووووووووپ.دانشجویی
پاسخ:اوه ما که هنوز بچه دبیرستانییم!!!!!


شاهین
ساعت19:47---5 آذر 1390
سلاااااااااااااااااااام آجی خوبی؟؟؟دلم براتون تنگیده بود..کجایید پس؟؟؟؟همه مشکوک میزنن هااااااااااااااااااااااا...فک کنم یه خبرایه!
پاسخ:آره یه خبراییییییییه! خب عروسیه داشمونه دیگهههههههههههههه


sepideh
ساعت17:40---5 آذر 1390
سیییییییییییلاااااام.خوفی؟ دلم برات تنگیده بود.گفتم بیام پیشت .امتحان دارم حس درس هم نیییییییییییسپاسخ:آخخخخخخخخ نگو امتحان که دلم میگیره پیر شدم انقدر امتحان دادم

hamed
ساعت14:20---5 آذر 1390
داشتیم با ماشین رد می شدیم دقیقا همینجا پنچر کردیم . گفتم تا بچه ها پنچری ماشینو می گیرن بیام ببینمتو برم.

هـــــــــــــــــــــــــــــُمـــــا
ساعت22:41---4 آذر 1390
من که خوشم اومد ولی این پسرا انقد پر رواند که با این حرفاهم به خودشون می خنددن..

واقعا بدبخت فلک زده اند
پاسخ:دمتتتتتتت جهنمممممممم ...آفرین موافقممممم


آرااااام
ساعت22:06---4 آذر 1390
سلااااااام مرضیه جوووووون آپم بدو بیاااااا

:-)
ساعت16:49---4 آذر 1390
فقط می خواستم بگم - لطفا وقت برنامه تون رو بیشتر کنید!

:-)
پاسخ:هووومممممم یعنی چی داداش؟؟؟؟؟؟؟؟


SRR
ساعت13:08---4 آذر 1390
سلام خوفی چطوری مرسی خبرم کردی که بیام خیلی گلی پاسخ:خواهش برادر قابل نداشت

سمیه
ساعت20:50---3 آذر 1390
سلام....بدوووووووووو بیا آپم
پاسخ:اوه کی میره این همه راه ووووو... هه شوخی کردم الان میام جیجر


مریــم
ساعت18:20---3 آذر 1390

گفتـه بــودی زود بـرمـی گـردی ... آنـقدر زود که مـاهی هـا هنـوز بیـدار نشـده بـاشنـد ... و مـن سـال هـاست کنـار حـوض خــانـه نشستـه ام و بـرای مـاهی هـا لالایـی می خــوانـم ...!!!


ماریاچی
ساعت17:55---3 آذر 1390
لام جیگر بلا


حالت چطوره

داشتم از این جا رد می شدم گفتم بیام روی ماه تو ببینم

بای


مهسا
ساعت17:12---3 آذر 1390
بازم سلام عسلم
آپم بیا عزیزمم




مهسا
ساعت1:45---3 آذر 1390
سلام گلم...از دست تو خیلی خیلی باحال بود
خیلی قشنگ بود مخصوصا اون گوسفنده و
اون سوال تستی ها
همش قشنگ بود
مثل همیشه عالی عزیز دلمم


مهسا
ساعت1:44---3 آذر 1390
سلام گلم...از دست تو خیلی خیلی باحال بودپاسخ:سلامم مرسی آجی جووونمممم

مرضیهههه خودش یعنی خودممم
ساعت0:34---3 آذر 1390
برو بچ گل

مخصوصا آجی جون جونجونیاممم

این پست گفتم فقط واسه

خنده است من خودم دخترم پس هیچ چیز بدی توش نی

همش شوخیه

دنیا شوخیه
زندگی شوخیه

هیچ چیزی و جدی نگیرید


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت21:04---2 آذر 1390
اجی جونم
بیا دیگهههههههه
کجایییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
از کفت میره هااااااااااااااا
همه روده بر شدن
اها
امتحان و این چیزا داری؟؟؟؟؟؟؟
اخی از دست این امتحانا و مدرسه
ارامش ادمو سلب میکنن میره


:-)
ساعت20:53---2 آذر 1390
:-)
پاسخ:که این طووووووووووور.........


:-)
ساعت20:53---2 آذر 1390
:-)
پاسخ:آهان فهمیدم


مـریــم ღ نویسنده وبلاگ محمد جان دوستت دارم ღ
ساعت15:54---2 آذر 1390
سلام
من بــرگشتــــم! باکلی تـغییر!
البته به اصرار خیلی از دوستای خوبم!
راستی همه ی دوستای خوبمو که توی وبلاگ محمد جان دوستت دارم لینک کرده بودم دوباره لینک کردم! حتی تــو دوست عزیز!
پس یه زحمت : آدرس جدید وبلاگم رو دوباره توی وبلاگاتون لینک کنید.مرسی



فرزاد
ساعت14:38---2 آذر 1390
سلام متن خیلی خوبی بود مرسی از کارت خیلی خوشم اومد سعی میکنم تا اونجایی که میتونم کار هات رو دنبال کنم


m4h54
ساعت12:52---2 آذر 1390
آه خدایه من

پست هایه ضد دختر ، کاملا بی انصافانه ،

کمی تا قسمتی بد ، اندکی چاخان

و اَ از این قبیل فشا بود

پستایه ضد پسرتم که آقا حرف نداشت

دمت گرم ، ترکوندی عجیب

نه جوقی کردم ، در کل قشنگ بود



دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت11:25---2 آذر 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااام
اول بوس بدههههههه
حالا یه خبر دارم
بدو بیا که اپیدم
از نوع باحالش
بدو بیا که .............


سمیه
ساعت11:13---2 آذر 1390
لینک شدی گلمپاسخ:آرههههههههه؟؟باشه مرسییییییییی

آرام
ساعت0:54---2 آذر 1390
سلااااام مرضیه جووون آپت خیلی قشنگ بووود..من ضدپسملی رو بیش تر دوس داشتمگوسفنداهم خیلی باحال بووودن

ماریاچی
ساعت0:35---2 آذر 1390
سلام خوبی چطوری دخمل بلا

ممنون که اومدی

از آپ جدید خوشم اومد باحال بود ولی
خوب دیگه...!

بازم ترکوندی دختر


hamed
ساعت22:56---1 آذر 1390
ببخشید یادم رفت اینارو بزارم

hamed
ساعت22:54---1 آذر 1390
مثل اینکه همه حرفا زده شده، چیزی واسه مانمونده دیگه!!!!!!! اپ باحالی بود مخصوصا اونجایی که گفتی یکی دخترا قشنگن یکی پلنگ صورتی!!!!!!!! خیلی حال کردم!
پاسخ:ههه هه!!! یعنی چی حال کردم؟؟بچه ی بد...هاهاها منم حال کردم


sepideh
ساعت21:54---1 آذر 1390
باحال بود. وااااااااااییییییی الهی اون دوتا گسفنده چقدر جیگر بودن. آخخخخخخییییییی

شاهیـــــــــــــن وارد میشود با عروس خانم!!!
ساعت21:17---1 آذر 1390
سیلـــــــــاااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااام

خوبی؟؟؟؟وااااای دمت گرم خیلی توووووپ بود

عروس خانوم هم خوشش اومد!مرسی مث همیشه عــــــــــــــــــااااااااااا لی بود


:-)
ساعت21:13---1 آذر 1390
امان از دست این دختر پسر ها که همش دوست دارن هم دیگه رو اذیت کنند.
:-)


مـریـــم ღ یه دوست دل شکسته ღ
ساعت20:45---1 آذر 1390

حرفهاي ما هنوز ناتمام...
تا نگاه مي کني
وقت رفتن است

بازهم همان حکايت هميشگي !
پيش از آنکه با خبر شوي
لحظه ي عظيمت تو ناگزير مي شود

ای دریغ و حسرت همیشگی ...

ناگهان
چقدر زود
دير مي شود!


سمیه
ساعت19:50---1 آذر 1390
سلام مرضیه جووون...من دوست سپیده ام...پیش منم بیا سربزن ...اگه مایل به تبادل لینک هستی خبر بده منتظرم

راستی آپت خیلی باحال بووووودپاسخ:مرسییییییییی جیگر جووووون


محمد:-)
ساعت18:32---1 آذر 1390
:-)
پاسخ:............. .


ارررررووووررراا
ساعت16:52---1 آذر 1390
به به امروز زود رسیدم اولین نظر مال خودمه.....

خوب میدونی من این جور موقع ها

فقط یه نننننننننننننننننننننننه گنده

می گم میدونی چرا؟

چون اگه این زن و مردها نبودند تو و من

و بابات و مامانت و خالت و عموت و عروس عمت و دایی دوست پسر عموت و خلاصه هر کسی که تو بخوای

در موردش حرف بزنی نبود.......

پس نه ضد پسر باش نه ضد دختر...

راستی این اهنگ بیخودی رو قطع کن

یه اهنگ قشنگ بزار........
پاسخ:عزیزم مرا نزن چقدرررر خشونت؟؟چشم هر چی شما بگی من که گفتم دخمل و پسملشم دوست دارم آهنگ وبم تازه عوض کردم حالا تحملش کن یه جوریییییی دیگهههههه


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت16:46---1 آذر 1390
سیلام علیکم خواهراین که بیشترش ضددخمل بود که
اجی اگه هر کس دیگه ای جای تو این پست رو گذاشته بود کلهه رو کنده بودم
حالا اینارو ولش....

اون گوسفنده خیلی باحال بووووووودایول به توووووراستی اجی اهنگ وبمون چطوره؟؟؟دیووووونه شو دیوووووونهاجی از دست تووووووو
و مننن
معتاد شدیم رفته(معتاد اینترنت)اما من ازونجایی که قول دادم امروزو درس خوندم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:29 ] [ girl ] [ ]